112 Acil Çağrı Merkezi Faaliyete Geçti

Acil durumda tek numarayla ulaşılabilecek Acil Çağrı Merkezi Iğdır’da tek çatı altına toplanarak aktif duruma geldi.

112 Acil Çağrı Merkezi Faaliyete Geçti
25 Şubat 2021 - 16:54
               Iğdır Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim, basın mensuplarına 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünün faaliyete geçmesi nedeniyle bir araya geldiklerini belirtti.
          Tüm acil çağrıların tek numara ve merkezden karşılanarak sevk ve koordine edilmesini sağlamak için hayata geçirilen yeni nesil 112 Acil Çağrı Merkezinde Iğdır Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim tarafından ilk çağrı yanıtlandı.
               Iğdır Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim, 112 Acil Çağrı Merkezine gelen çağrıya yanıt vererek bir trafik kazasıyla ilgili bilgi alarak ekipleri olay yerine yönlendirdi.
           4 DİLDE HİZMET VERİLİYOR
              Iğdır Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim, 112 Acil Çağrı Merkezi'nde İngilizce, Almanca, Arapça ve Rusça bilen uzman çağrı alıcılar vasıtasıyla 4 dilde hizmet verildiği belirtti.
               Iğdır Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim, “112 Çağrı Merkezi bünyesinde bütün acil çağrıları toparlayabilmek ve böylece hem vatandaşımızın acil çağrı hizmetlerine ulaşımını kolaylaştırmak ve vatandaşımız hızlı bir şekilde acil bir durumda devletin ilgili kurumlarına ulaşabilmesini hızlı ve koordineli bir şekilde ulaşmasını sağlamaktır” diye konuştu.
               112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Murat Gürel, Iğdır Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim’e yapılan çalışma ve faaliyetler hakkında bilgiler verdi.
               112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Murat Gürel, ”24 saat boyunca çağrı merkezimiz hizmettedir. Artık vatandaşların 155,156,186 gibi numaraları aramalarına gerek yok. Direk 112’yi aradıklarında gereken birime aktarım yapılacaktır. Vatandaşlardan isteğimiz 112’yi boş yere meşgul etmemelidir” dedi.
               112 çağrı merkezinde çalışanlar, “Böyle olması çok iyi oldu. Anında müdahale şansı var” dediler.



 
Bu haber 214 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum