112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünden Vali Turan'a Ziyaret

Iğdır Valisi Ercan Turan, "112 Günü" dolayısıyla 112 Acil Çağrı Merkezi İl Müdürü Murat Gürel ve beraberindeki merkez çalışanlarını makamında kabul etti.

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünden Vali Turan'a Ziyaret
13 Şubat 2024 - 09:00 - Güncelleme: 13 Şubat 2024 - 09:05
7/24 mesai mefhumu gözetmeksizin büyük bir özveriyle çalışan personelin günlerini tebrik eden Vali Ercan Turan, çalışmalarında kolaylıklar diledi.
ÇAĞRI MERKEZİNİN BİR YILLIK VERİLERİ AÇIKLANDI
Öte yandan Iğdır 112 Acil Çağrı Merkezi’nin 2023 yılı verileri de açıklandı.
Buna göre, 2023 yılında 259 bin 890 çağrı alındı.
Alınan 82 bin 568 asıllı çağrı (yüzde 31,77) konularına göre; AFAD İl Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü, Orman ve İşletme Müdürlüğü ve İtfaiye Müdürlüğüne yönlendirildi.
Gelen çağrıların yüzde 35,2’si asılsız, yüzde 33,03’ü ise anonsta kapanan çağrılar olarak kaydedildi.
Çağrı alıcı reaksiyon süresi 1,35 saniye olarak Türkiye ortalamasının (1,99 saniye) altında gerçekleşti.

 
Bu haber 258 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum