İsrail ve İran arasındaki savaşın gerilimleri küresel boyuta ulaşıyor. İran'ın Doha'daki üssü akşam saatlerinde vurduğu aktarılmıştı. Doha'daki ABD üssüne 6 füze fırlatıldığı ifade edilmişti.İran Ulusal Güvenlik Konseyi, "Katar'daki ABD üssüne saldırıda kullandığımız füze sayısı, ABD'nin nükleer tesislerimize saldırısında kullandığı bomba sayısıyla aynıydı" açıklaması yapmıştı.
Dünya
Yayınlanma: 24 Haziran 2025 - 00:44
İran Katar'daki ABD üssüne saldırmıştı! Tahran'da vatandaşlar sokaklara döküldü
İran'ın, Katar ve Irak’taki ABD üslerine yönelik askeri harekat başlattığı bildirilmişti. Yapılan açıklamada, "İran Yüksek Ulusal Güvenlik Konseyinin kararı ve Hatemu’l-Enbiya Merkez Karargahı'nın komutasıyla, Devrim Muhafızları Ordusu “Beşaretu'l-Feth” (Fetih Müjdesi) operasyonu kapsamında, Katar’daki El-Udeyd Hava Üssü’ne güçlü ve yıkıcı bir füze saldırısı düzenledi." ifadelerine yer verilmişti. Saldırının ardından Tahran'da kutlamalar yapıldığı görüldü.
Dünya
24 Haziran 2025 - 00:44
Bu haber 198 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












