TV8 ekranlarının popüler yarışma programı Survivor hız kesmeden devam ediyor. Seyirciler 17 Mayıs akşamında Survivor'da yaşananların detaylarını öğrenmek istiyor. Peki Survivor'da eleme adayı kim oldu? 17 Mayıs Survivor'da ikinci dokunulmazlığı hangi takım kazandı?SURVİVOR DOKUNULMAZLIĞI KİM KAZANDI?Haftanın ikinci dokunulmazlık oyununu gönüllüler takımı kazandı. SURVİVOR ELEME POTASI Dokunulmazlık oyununun ardından yapılan ada konseyinde eleme adayları Nefise, Deniz ve Lina oldu. Elenen son yarışmacı Barış oldu.MAGAZİN Daha 17 dizisi ne zaman başlayacak? Daha 17 konusu nedir, oyuncuları kimler?CNN Turk
Genel
Yayınlanma: 21 Mayıs 2026 - 11:34
Güncelleme: 21 Mayıs 2026 - 11:45
Survivor'da eleme adayı kim oldu? 17 Mayıs Survivor'da ikinci dokunulmazlığı hangi takım kazandı?
Survivor Ünlüler Gönüllüler yarışmasının 17 Mayıs 2026 Pazar akşamında yayınlanan yeni bölümü sona erdi. Kırmızı ve mavi takım dokunulmazlık oyunu için zorlu parkurda karşı karşıya geldi. Dengenin ve gücün ön planda olduğu Survivor'da bir takım dokunulmazlık oyununu kazanırken diğer takım ise eleme ...
Genel
21 Mayıs 2026 - 11:34
Güncelleme: 21 Mayıs 2026 - 11:45
Bu haber 263 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir











