Iğdır’ın Tuzluca ilçesinde uzun yıllar görev yapan İlçe Tarım ve Orman Müdürü Kemal Birge, Karakoyunlu İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü’ne atanması dolayısıyla mesai arkadaşlarına veda etti. İlçede görev yaptığı süre boyunca tarımsal projeler ve çiftçilere yönelik destek çalışmalarıyla tanınan Birge için kurumda veda programı düzenlendi.
Programa Tuzluca Kaymakamı Abdüllatif Yılmaz, kurum amirleri ve personeller katıldı. Programda ayrıca, ilçede görev yaparken tayin olan diğer personeller de uğurlandı.
Veda töreninde konuşan Kaymakam Abdüllatif Yılmaz, Kemal Birge’nin ilçeye önemli hizmetlerde bulunduğunu belirterek, “Uzun yıllardır ilçemizde özveriyle çalışan Kemal Bey’e emekleri için teşekkür ediyorum. Yeni görev yerinde de başarılı olacağına inanıyorum” dedi.
Programın sonunda Kaymakam Yılmaz, Kemal Birge’ye başarı belgesi ve plaket takdim etti. Kurum personeli, Kemal Birge’ye yeni görevinde başarılar diledi.
HAKAN ŞIKTAŞ












