Bakan Uraloğlu, NSosyal hesabından, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki Türk sahipli gemilerin son durumuna ilişkin bilgi verdi. Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ettiklerini bildiren Uraloğlu, İlgili tüm kurumlarımızla koordinasyon içinde hareket ediyoruz. 26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır. değerlendirmesinde bulundu.15 GEMİ BÖLGEDEN GÜVENLE AYRILDI Uraloğlu, toplam 15 geminin güvenli şekilde bölgeden ayrıldığını aktararak, bölgede bulunan 3 Türk sahipli geminin Körfez içinde ticari faaliyetlerini sürdürdüğü için ayrılış talep etmediğini belirtti. Bekleyen gemilerde toplam 99 Türk personelinin bulunduğuna dikkati çeken Uraloğlu, şunları kaydetti:Basra Körfezi'nden anlık ayrılma talebi olan herhangi bir gemimiz yoktur.Vatandaşlarımızın ve denizcilerimizin güvenliği için süreci hassasiyetle takip etmeyi sürdürüyoruz. DÜNYA SON DAKİKA | Savaş yeniden mi? ABD Başkanı Trump: İran 4 kez ateşkesi ihlal ettiCNN Turk
Genel
Yayınlanma: 27 Haziran 2026 - 00:20
Güncelleme: 27 Haziran 2026 - 00:45
Bakan Uraloğlundan Hürmüz ve Basra açıklaması: Gemilerimiz güvenle çıktı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ettiklerini belirterek, 26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır. ifadesini kullandı.
Genel
27 Haziran 2026 - 00:20
Güncelleme: 27 Haziran 2026 - 00:45
Bu haber 79 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












