Iğdır’da düzenlenen programda, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü personeli, antrenörler ve müsabakalarda dereceye giren sporcular ödüllerine kavuştu. Programa Vali Ercan Turan, İl Emniyet Müdürü Niyazi Turgay ve il protokolü katıldı.
Etkinlikte, genç sporcuların elde ettiği başarılar takdir edilirken, spora ve gençliğe verilen desteğin önemi vurgulandı. Dereceye giren sporcular, disiplinli çalışmalarının karşılığını alırken, antrenörler ve sporun gelişimine katkı sağlayan personel de ödüllendirildi.
Yetkililer, gençlerin sporla iç içe bir yaşam sürmelerinin önemine dikkat çekerek, başarılı sporcuların ulusal ve uluslararası arenada Iğdır’ı en iyi şekilde temsil edeceğine inandıklarını belirtti. Spor ve gençliğe yönelik desteklerin devam edeceği ifade edildi.
SELÇUK TAŞÇI











