Beşiktaş BOA Kadın Basketbol Takımı, Özge Özışık'ın sözleşmesini uzattığını duyurdu.Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, "Beşiktaş BOA Kadın Basketbol Takımımızın oyuncusu Özge Özışık'ın sözleşmesi bir yıl yenilendi. 2025-2026 sezonunda takımımızla beraber olacak sporcumuza üstün başarılar dileriz." denildi. HÜRRİYET
Spor
Yayınlanma: 12 Haziran 2025 - 23:01
Güncelleme: 12 Haziran 2025 - 23:14
Beşiktaş BOA Kadın Basketbol Takımı'ndan iç transfer!
Beşiktaş BOA Kadın Basketbol Takımı, Özge Özışık ile sözleşme yeniledi.
Spor
12 Haziran 2025 - 23:01
Güncelleme: 12 Haziran 2025 - 23:14
Bu haber 188 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












