Erzurum'un Oltu ilçesinde, doğadan toplanan mantarların tüketimi sonrası zehirlenme vakalarında artış yaşanması üzerine açıklama yapan Oltu Devlet Hastanesi Başhekimi ve Acil Tıp Uzmanı Dr. Ömer Faruk İşleyen, vatandaşları dikkatli olmaya çağırdı.
Sağlık
Yayınlanma: 15 Mayıs 2025 - 09:04
Doğadan sofraya ölüm gelmesin... Masum görünen zehirli mantarlara dikkat! Uzmanlar uyarıyor...
Erzurum’un Oltu ilçesinde doğadan toplanan mantarların tüketilmesi sonucu zehirlenme vakalarının artması üzerine yetkililerden kritik uyarı geldi. Oltu Devlet Hastanesi Başhekimi ve Acil Tıp Uzmanı Dr. Ömer Faruk İşleyen, özellikle ilkbahar ve yaz aylarında doğada kendiliğinden yetişen yabani mantarların bilinçsizce tüketilmesinin ciddi sağlık sorunlarına, hatta ölüme yol açabileceğini söyledi. Detaylar haberimizde…
Sağlık
15 Mayıs 2025 - 09:04
Bu haber 458 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












