IĞDIR - Iğdır İl Emniyet Müdürlüğü, 24 Mart - 31 Mart 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilen yoğun trafik denetimleri sonucunda rekor düzeyde idari para cezası kesti. Bir hafta boyunca süren denetimlerde toplam 1152 aracın sürücüsüne 3.932.668,00 TL para cezası uygulandı.
Yetkililer tarafından yapılan açıklamaya göre, denetimlerde özellikle trafik güvenliğini tehlikeye atan ihlallere odaklanıldı. Hızlı araç kullanımı, emniyet kemeri takmama, alkollü direksiyon başına geçme, seyir halindeyken telefon kullanma gibi kuralları ihlal eden sürücüler belirlenerek cezai işlemler uygulandı.Denetimler Artarak Devam EdecekIğdır İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube ekipleri, kent genelinde trafik kazalarının ve can kayıplarının önünü almak için denetimlerin artarak devam edeceğini belirtti. Yetkililer, sürücülerden trafik kurallarına uymalarını ve can güvenliklerini riske atmamalarını istedi.Trafik güvenliği konusunda sıkı tedbirler alındığını vurgulayan emniyet yetkilileri, kent genelinde olası kazaların önlenmesi için denetimlerin süreceğini ifade etti. Kamuoyunun bilgilendirilmesi ve farkındalığın artması amacıyla da çeşitli kampanyaların hayata geçirileceği bildirildi.SELÇUK TAŞÇI Iğdır
Yayınlanma: 02 Nisan 2025 - 11:55
Iğdır'da Trafik Denetimlerinde Rekor Ceza: 1 Haftada 1152 Araca İşlem!"
Iğdır
02 Nisan 2025 - 11:55
Bu haber 1607 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












