Iğdır FK, tarihindeki ilk TFF 1. Lig sezonunun ikinci yarısına Pazar günü boluspor karşılaşması ile başlıyor. İlk yarıyı hedeflenen puan ortalamasının biraz altında tamamlayan Iğdır FK, sezonun ikinci yarısında kadrosuna kattığı yeni transferlerle çıkış yapmayı hedefliyor. Kulüp Başkanı Fazıl Alagöz, sezon sonunda Play-Off hedeflerine ulaşacaklarına inandığını belirtti.Alagöz, yaptığı açıklamada, "İlk yarı beklentimizin biraz altında kalsak da, ikinci yarıda yeni transferlerimizle birlikte daha güçlü bir takım olarak sahada olacağız. Taraftarlarımızın desteğiyle Play-Off’a kalacağımıza sonuna kadar inanıyoruz." ifadelerini kullandı.Sezonun ikinci yarısının ilk maçında Iğdır FK, Boluspor’u konuk edecek. Alagöz, futbolcularının sahada mücadele ederken, taraftarların tribünlerdeki coşkulu desteğiyle 3 puanı alacaklarına inandığını vurguladı. "Bir golü takım atacak, bir golü de taraftar atacak" diyerek, Pazar günü tüm taraftarlarını Iğdır Şehir Stadyumu’na davet etti.İğdır FK, sezonun ikinci yarısında Boluspor karşısında alacağı galibiyetle hedeflerine doğru önemli bir adım atmayı amaçlıyor. Taraftarların büyük desteğiyle, takımın sahada sergileyeceği performans merakla bekleniyor.MUSTAFA TANER NARDEMİR
Iğdır
Yayınlanma: 18 Ocak 2025 - 00:05
Sezonun İkinci Yarısı Başlıyor: Iğdır FK Boluspor Maçına Hazır
Iğdır
18 Ocak 2025 - 00:05
Bu haber 631 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












