Iğdır Emniyet Müdürlüğü, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın katılımıyla düzenlenen “İl Emniyet Müdürleri yıllık değerlendirme Toplantısı”na dair paylaşımda bulundu.15-16 Ocak 2025 tarihlerinde Ankara’daki Şehit Demet Sezen Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıya, Merkez Teşkilatı ve 81 ilin Emniyet Müdürleri katıldı. Toplantıda, vatandaşların huzur ve güvenliğini sağlamak için yürütülen çalışmalar ele alınırken, emniyet teşkilatının gelecekteki stratejileri değerlendirildi.Iğdır Emniyet Müdürlüğü, toplantının ilk gününün başarıyla tamamlandığını belirterek, emniyet teşkilatının şanlı tarihinden aldığı ilhamla milletin huzuru için 7/24 görev başında olduğunu vurguladı.Etkinlik, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın teşkilata yönelik teşekkür konuşması ve genel değerlendirmesiyle sona erdi.HABER MERKEZİ
Iğdır
Yayınlanma: 16 Ocak 2025 - 10:29
İl Emniyet Müdürleri Yıllık Değerlendirme Toplantısı Ankara'da Gerçekleşti
Iğdır
16 Ocak 2025 - 10:29
Bu haber 1068 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












