Malezya hükümeti, kamu çalışanları için hibrit çalışma modeline geçme kararı aldı. 1 AĞUSTOS'TAN İTİBAREN Yerel basında yer alan haberlere göre, Bakanlar Kurulu'nun onay verdiği yeni uygulama kapsamında memurlar, 1 Ağustos'tan itibaren haftada iki gün evden ya da yetkili kurumlarca uygun görülen farklı bir çalışma noktasından görev yapabilecek. Haftanın kalan üç gününde ise ofiste çalışacaklar.
Dünya
Yayınlanma: 27 Haziran 2026 - 00:56
Güncelleme: 27 Haziran 2026 - 01:00
Memurlar iki gün evden çalışacak: Bir ülke daha sistemini değiştirdi
Malezya, kamu çalışanları için hibrit çalışma modeline geçiyor. 1 Ağustos'tan itibaren memurlar haftada iki gün evden, üç gün ise ofisten çalışacak. Yeni düzenlemenin, kamu hizmetlerinde modernleşme ve verimliliği artırmayı hedefleyen reform sürecinin bir parçası olduğu belirtildi.
Dünya
27 Haziran 2026 - 00:56
Güncelleme: 27 Haziran 2026 - 01:00
Bu haber 69 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












