Iğdır Ehlibeyt Derneği Muharrem ayının başlamasından itibaren düzenlenen matem yaslarına katılım sağlayan ve merasimlere destek verenler için teşekkür mesajı yayımladı.
Dernek Başkanı Şeyh Kurban Ulusöz’ün adıyla yayımlanan mesajda şu ifadeler yer aldı:
TEŞEKKÜR MESAJI
Muharrem ayının başladığı ilk günden itibaren düzenlediğimiz yas merasimlerine iştirak ederek acımızı, hüznümüzü ve manevi duygularımızı paylaşan tüm kıymetli misafirlerimize şükranlarımızı sunuyoruz.Başta, Muharrem ayı boyunca gerçekleştirilen tüm programlarımıza katılarak bizleri yalnız bırakmayan Sayın Valimiz M. Fırat Taşolar’a; Aşura günü bizlerle birlikte olarak Hz. Hüseyin aşkını ve Kerbela matemini paylaşan Cumhuriyet Başsavcımız Sayın Meriç Dede’ye, İl Müftümüz Sayın Zahit Demirel’e, Jandarma Komutanımız Tuğgeneral Sayın Zafer Özden’e ve İl Emniyet Müdürümüz Sayın Niyazi Turgay’a gönülden teşekkür ederiz.Ayrıca, yoğun Türkiye Büyük Millet Meclisi çalışmalarına rağmen Aşura Günü aramıza katılarak bizleri onurlandıran, merasim alanındaki platformun kurulmasına destek veren ve 3 bin kişilik ihsan yemeği ikramında bulunarak büyük bir hayra vesile olan değerli Milletvekilimiz Sayın Cantürk Alagöz’e; maddi ve manevi desteklerini esirgemeyen AK Parti İl Başkanı Sayın Ali Kemal Ayaz’a özel teşekkürlerimizi sunuyoruz.Muharrem ayı boyunca düzenlenen tüm yas merasimlerinde bizlerle birlikte Hz. Hüseyin’in kutlu davasını anan, Kerbela şehitlerinin matemini paylaşan, birlik ve beraberliğimize güç katan tüm hemşehrilerimize sonsuz teşekkür ediyoruz.Rabbim, yapılan tüm hayırları ve hizmetleri dergâh-ı izzetinde kabul eylesin. Cenab-ı Hak birlik ve beraberliğimizi daim kılsın.Iğdır Ehlibeyt Derneği Başkanı
Şeyh Kurban Ulusöz.












