Iğdır Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ekrem Gürel, 2025-2026 Akademik Yılı Bahar Dönemi’nin başlaması dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak akademik ve idari personel ile öğrencilere başarı dileklerinde bulundu.
Yeni dönemin üniversite camiası için hayırlı olmasını temenni eden Rektör Gürel, bahar yarıyılına hep birlikte adım atmanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti. Gürel, mesajında yeni akademik dönemin hedeflerin büyütüldüğü, bilimsel üretimin artırıldığı ve daha güçlü yarınlara katkı sağlayacak verimli çalışmalara vesile olmasını diledi.
Iğdır Üniversitesi’nin bilimsel üretimi, nitelikli eğitimi ve topluma katkıyı merkezine alan bir anlayışla yoluna kararlılıkla devam ettiğini vurgulayan Prof. Dr. Gürel, akademik ve idari kadronun özverili çalışmaları ile öğrencilerin azim ve enerjisinin üniversitenin gelişiminde önemli rol oynadığını belirtti. Her geçen gün daha ileriye yürüyen bir üniversite yapısı inşa ettiklerini dile getiren Gürel, bahar döneminin de önemli başarılara, bireysel gelişimlere ve kalıcı kazanımlara zemin hazırlayacağına inandığını kaydetti.
Rektör Gürel mesajının sonunda tüm öğrencilere başarılarla dolu bir eğitim dönemi temennisinde bulunurken, akademik ve idari personele de sağlık, huzur ve kolaylıklar diledi. Bahar yarıyılının üniversiteye ve ülkeye hayırlı olmasını temenni eden Gürel, sevgi ve saygılarını iletti.
DOĞUKAN BEY












