TFF 1. Lig’de ilk sezonunu geçiren Alagöz Holding Iğdırspor, gösterdiği performansla taraftarlarının gönlünü kazandı. Kulüp Başkan Yardımcısı Fazıl Alagöz, sezon sonunda yaptığı açıklamada camiaya umut dolu mesajlar verdi.Alagöz, Iğdırspor’un tarihinde ilk kez mücadele ettiği TFF 1. Lig’de, 58 puan toplayarak ligi 8. sırada tamamladıklarını ve Play-Off şansını son haftada kaçırdıklarını belirtti. “Amatör Lig’den TFF 1. Lig’e uzanan bu dört yıllık süreçte çok başarılı bir dönem yaşadık. İlk sezonumuzda Iğdır’ımıza büyük bir heyecan yaşattığımızı düşünüyorum,” ifadelerini kullandı.Kulübün başarısında emeği geçen herkese teşekkür eden Alagöz, “Teknik ekibimize, futbolcularımıza, kulüp personelimize ve her zaman yanımızda olan taraftarımıza şükranlarımı sunuyorum. Şampiyonluklarımızda en büyük pay sahibi olan taraftarımız her şeyin en iyisini hak ediyor,” dedi.Açıklamasında geleceğe dair umut dolu mesajlar veren Alagöz, “Güzel şeyler zorlu yollardan, uzun yıllardan geçer. Gelecek sezon daha güçlü döneceğiz!” sözleriyle camiaya birlik ve beraberlik çağrısı yaptı.Iğdırspor’un yeni sezon hazırlıkları önümüzdeki haftalarda başlayacak. Yönetim, güçlü bir kadro kurarak şehrin futbol hayalini gerçekleştirmeyi hedefliyor.MUSTAFA TANER NARDEMİR
Iğdır
Yayınlanma: 12 Mayıs 2025 - 16:19
Iğdırspor Başkan Yardımcısı Fazıl Alagöz: "Daha Güçlü Döneceğiz!"
Iğdır
12 Mayıs 2025 - 16:19
Bu haber 593 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












