Iğdır kamuoyunda son iki gündür yoğun şekilde tartışılan belediyedeki gelişmelerde yeni bir adım atıldı. Edinilen bilgilere göre, Iğdır Belediye Başkanı Mehmet Nuri Güneş'in izne ayrıldığı ve belediye hizmetlerinin aksamaması amacıyla yerine bir belediye meclis üyesinin görevlendirildiği öğrenildi.
Son günlerde belediye yönetiminde yaşanan gelişmeler kent gündeminin en önemli başlıklarından biri haline gelirken, kamuoyunda çeşitli iddialar da gündeme gelmişti. Özellikle DEM Parti tarafından belediye yönetimine yönelik gerçekleştirilen inceleme ve değerlendirmelerin ardından yaşanan süreç, vatandaşlar tarafından yakından takip ediliyor.
Başkan Mehmet Nuri Güneş'in izin kararı sonrası belediyede idari işleyişin sürdürülebilmesi amacıyla meclis üyelerinden birine vekâlet görevi verildiği belirtilirken, söz konusu görevlendirmenin yasal prosedürler çerçevesinde gerçekleştirildiği ifade edildi.
Öte yandan, kamuoyunda en çok merak edilen konuların başında ise DEM Parti'nin belediye yönetiminde başlattığı sürecin gerekçesi geliyor. Parti yönetiminin, Belediye Başkanı Mehmet Nuri Güneş hakkında neden böyle bir tasarrufta bulunduğuna ilişkin henüz resmi ve kapsamlı bir açıklama yapılmadı.
Kentte geniş yankı uyandıran gelişmelerle ilgili gözler şimdi DEM Parti Genel Merkezi'nden yapılacak açıklamaya çevrildi. Sürecin nasıl ilerleyeceği ve belediye yönetiminde yeni bir değişikliğin yaşanıp yaşanmayacağı ise önümüzdeki günlerde netlik kazanacak.
Belediyedeki gelişmelerin kamuoyu tarafından yakından takip edildiği ve resmi açıklamaların beklendiği bildirildi.












