Kayseri 1. Komando Tugayı Köşk Kışla’da görevli bazı askerlerde, akşam yemeği sonrası mide bulantısı ve kusma şikayetleri görülmeye başlandı. Durumu yetkililere bildiren askerler için, kışlaya çok sayıda sağlık ekibi sevk edildi. Yaklaşık 100 asker, zehirlenme şüphesiyle çevre hastanelere kaldırıldı. Tedaviye alınan askerlerin durumlarının iyi olduğu bildirildi.Olayla ilgili inceleme başlatıldığı belirtildi. HÜRRİYET
Genel
Yayınlanma: 07 Ekim 2024 - 13:19
Güncelleme: 07 Ekim 2024 - 13:24
100 asker, yediği yemekten sonra hastaneye kaldırıldı
Kayseri'de, yedikleri akşam yemeği sonrası rahatsızlanan yaklaşık 100 asker zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Genel
07 Ekim 2024 - 13:19
Güncelleme: 07 Ekim 2024 - 13:24
Bu haber 425 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












